[O2] Osłona gniazda pasa bezpieczeństwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • figaro
    Classic
    • 2011
    • 7

    [O2] Osłona gniazda pasa bezpieczeństwa

    Zamieszczone przez ROBERT.C
    Jeżeli 16V do chyba muszą byc dwa ??
    Niekoniecznie...Honda ma silniki SOHC 16V jednowalkowe.
    figaro
  • aymoo
    Drive
    • 2010
    • 53

    #2
    [O2] Osłona gniazda pasa bezpieczeństwa

    Jako, że ochłonąłem z pierwszych emocji po odebraniu samochodu, zacząłem zauważać różne szczegóły itd. Wydaje mi się, że zauważyłem pewien brak, ale podobno tak mają wszystkie O2.

    Chodzi o gniazdo pasa bezpieczeństwa przedniego fotela pasażera, które mocowane jest do podłogi za pomocą stalowej linki. U mnie ta linka jest goła, nie ma na niej żadnej osłony. Po prawej stronie jest jakaś taka plastikowa nakładka... Jak ta sprawa ma się w Waszych samochodach?

    Tworzę fajne strony internetowe - www.aymoo.pl Dla OCP rabat!
    Moja Octa: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=528676#528676

    Komentarz

    • chomacze
      Classic
      • 2007
      • 22

      #3
      U mnie zatrzask pasów mocowany jest za pomoczą metalowego elementu przypominającego gruba listwę z plastikowa nakładką, nie ma tam żadnej linki .To co masz kolego to jakiś nowy wynalazek. :!:

      Komentarz

      • lookash_
        Rider
        • 2009
        • 302

        #4
        Mam co prawda przed liftem ale także nie mam osłony na lince mocującej zatrzask pasa od strony pasażera.
        Czarny Szkodnik

        Komentarz

        • voltar
          L&K
          • 2009
          • 1107
          • Octavia II (1Z3)
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          aymoo : Kiedy odbierales auto ? Tez mnie to kiedys zaintrygiwalo i myslalem ze to jest jakas niedoroba wiec sprawdzilem tak po kolei :

          - U kolegi , Octa z 2006 roku - ma tak samo
          - U mnie , Octa z 2008 tuz przed FL, to samo
          - w serwisie Octa FL , to samo
          - w salonie nowa Octa FL .... zmiana konstrukcji mocowania . Zarowno mocowanie od strony pasazera jak i kierowcy nie posiada linki . Zamiast tego jest blaszany plaskownik odpowiedno wygiety, lakierowany na czarno bez plastikowej oslony.

          Moim zdaniem i tak wyglada to dziwnie, tak jakby wczesniej nie dawali sobie rady z naciagnieciem tej plastikowej koszuki i juz tak zostawili. W kazdym razie tlumaczenie serwisu bylo dla mnie bezsensowne. Gdy ich o to spytalem to zrobili duze oczy bo 1 slyszeli i nikt tego nie zglaszal. Obejrzeli u mnie w aucie i nie wiedzieli czy to tak ma byc. Sprawdzenie w aucie ktore akurat stalo w serwisie i odpowiedz jak pan widzi to auto tez tak ma wiec tak ma byc ... Odpowiedzialem im ze taka odpowiedz mnie nie satysfakcjonuje nomoze byc 1000 zepsutych aut i nie jest to dowodem tego ze sa dobre


          O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

          Komentarz

          • aymoo
            Drive
            • 2010
            • 53

            #6
            Ja odbierałem 2 tygodnie temu, składana w kwietniu. Akurat zamawiamy kolejna Skodę, więc zapytałem w salonie o to moje mocowanie pasów. Sprzedawca sprawdził w 3-ch samochodach w salonie i na placu. Wszędzie jest tak samo - stalowa czarna linka, na górze "spięta" za pomocą wspomnianego metalowego elementu przypominającego grubą listwę, a na górze obudowa gniazda pasa.

            zmiana konstrukcji mocowania . Zarowno mocowanie od strony pasazera jak i kierowcy nie posiada linki . Zamiast tego jest blaszany plaskownik odpowiedno wygiety, lakierowany na czarno bez plastikowej oslony
            Linki są, tylko niżej, pod tym płaskownikiem. Po stronie kierowcy natomiast wszystko mam ładnie wsunięte w taką gumową czy plastikową rurkę - ponoć dlatego, że tam jest jeszcze kabel od czujnika zapięcia pasów...

            Dziwne, co? Jaka to oszczędność żeby nie naciągnąć kawałka gumowego peszla? Wygląda jak niedoróbka naprawdę. Wiele rzeczy zrobionych tak estetycznie, że nie spodziewałem sie tego w tej klasie aut, a tutaj taka skucha... Wstyd.
            Tworzę fajne strony internetowe - www.aymoo.pl Dla OCP rabat!
            Moja Octa: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=528676#528676

            Komentarz

            • ufo
              L&K
              • 2008
              • 1475
              • Octavia III combi (5E5)
              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

              #7
              Zamieszczone przez aymoo
              a tutaj taka skucha... Wstyd.
              nie ma co panikować, to są wszystko przemyślane rozwiązania :wink:
              ja pobiegłem trochę dalej bo mnie to tez wkurzało i kupiłem piankę ocieplającą rurki, najcieńsza jaka istnieje. owinąłem te "druty" i sprawa zupełnie inaczej się przedstawia :wink:

              Komentarz

              • voltar
                L&K
                • 2009
                • 1107
                • Octavia II (1Z3)
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                Linki są, tylko niżej, pod tym płaskownikiem. ]

                W takim razie teraz w FL musi to byc glebiej osadzone ( linka ) bo ja tego nie dostrzeglem. Zreszta na poczatku FL mial takie samo rozwiazanie jak przed FL.
                W wersji przed FL to jest duzo bardziej widoczne bo od strony pasazera wpros widac 2 metalowe nieosloniete linki wchodzace w plastik mocowania. Mimo to dostrzeglem to chyba po roku jak odkurzalem fotele w tych szczelinach.
                Niemniej skojarzenie jest wprost ze to niedorobka skoro symetryczne mocowanie od strony kierowcy posiada ta plastikowa oslone a od srtrony pasazera nie ...
                Widac jednak w tym przemyslanym rozwiazaniu glownie ekonomista mial cos do powiedzenia :/0


                O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                Komentarz

                • maus
                  Drive
                  • 2010
                  • 73
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Też ten temat przerabiałem! Mamy OIIFL z 2009. Jest to defintywnie uwarunkowane prowadzeniem przewodów po stronie kierowcy do zatrzasku pasów bezpieczeństwa! Jeżeli kierowca nie zapnie pasów to po przekroczeniu prędkości bodajże 15km/h włącza się sygnalizacja dzwiękowa(bardzo przyjemny zresztą dzwięk) i zapala się kontrolka na zegarze prędkości. Pasażer nie jest podpięty pod to rozwiązanie a co za tym idzie osłona prętów mocujących klamrę do fotela jest wg. producenta zbędna-kosztowna! W VW passatach są jak się nie myle obydwa fotele podpięte pod tą funkcję-więc tu słychać upomnienie o niezapiętych pasach także jak pasażer nie zapnie pasów a auto przekroczy prędkość 15 km/h. Jest to niby tylko osłona przewodów..NIBY tylko..ale ja też to zauważyłem...bardzo szybko zresztą,bo po ok.2 tygodniach użytkowania i też mnie to zastanawiało-w tej klasie auta mogli już zadbać o taki detal...zwłaszcza jeśli ma się tapicerką Shadow Ivory na tle której czarne "kable" aż dzgają w oczy.
                  OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

                  Komentarz

                  Pracuję...